Waar kan ik terecht met een klacht?

Om je klacht zo snel mogelijk op te lossen, vragen wij je een e-mail te sturen naar klantenservice@bagoa.nl onder vermelding van ‘klacht’.

Uiteraard is er ook de mogelijkheid om je klacht schriftelijk in te dienen. Voor een snelle en correcte afhandeling van je klacht, vragen wij je vriendelijk om de onderstaande gegevens te vermelden:

  • Naam
  • Adres
  • Woonplaats
  • E-mailadres
  • Telefoonnummer
  • Je klantnummer of bestelnummer.

Je kunt je klacht onder vermelding van de bovengenoemde gegevens opsturen naar:
Bagoa
T.a.v. Afdeling Klachten
Boniplein 76
1094 SG Amsterdam
Nederland

 

Zodra je klacht is ontvangen, sturen we je een ontvangstbevestiging. Je ontvangt binnen 7 kalenderdagen na de ontvangstbevestiging telefonisch of via de e-mail een reactie.

Vind je dat je klacht niet naar behoren is behandeld dan kun je je klacht aanmelden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit is een platform dat door de EU is opgezet voor alle consumenten binnen heel Europa.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *