Garantie

 

GARANTIE & REPARATIE

Lees hier alles wat je moet weten over garantie en reparatie

Op alle tassen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer je een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, bieden we je zo snel mogelijk een passende oplossing. Afhankelijk van de klacht doen wij dit door reparatie , vervanging of terugbetaling van je aankoopbedrag.

Buiten garantievoorwaarden
Als het artikel oneigenlijk gebruikt is, zoals bijvoorbeeld bij val-, stoot of waterschade, kun je geen aanspraak maken op gratis reparatie of vervanging.

Wanneer je tas stuk is gegaan binnen de wettelijke garantie periode, bij normaal gebruik, kun je contact opnemen met ons. Dit doe je door een mail te sturen naar klantenservice@bagoa.nl.
Vertel ons in je mail wat er mis is met je tas. Vergeet niet je telefoonnummer te vermelden zodat we je kunnen bellen als iets niet helemaal duidelijk is.
Je factuur geldt als garantiebewijs.

Vervolgens besluiten we samen wat de beste oplossing is, meestal zal dat één van deze zijn:

  • Je laat je tas repareren door een schoenmaker/leerspecialist bij jou in de buurt. Je kunt de rekening vervolgens bij ons indienen* en wij betalen je de gemaakte kosten terug.
  • Je stuurt de tas terug naar ons, de kosten van de verzending zijn voor ons, wij laten je tas maken en jij krijgt ‘m weer terug.

Indienen van de rekening
Let op! Dit kan alleen wanneer we samen tot deze oplossing gekomen zijn, je krijgt daarvan een bevestiging per mail van ons.

Als je hiervoor accoord hebt gekregen kun je de rekening sturen naar:
Bagoa
Boniplein 76
1094 SG Amsterdam

Vermeld hierbij ook je naam, adres en factuurnummer.

Je kunt ‘m natuurlijk ook digitaal sturen, door er een foto van te maken en deze te mailen naar klantenservice@bagoa.nl. We betalen je terug zodra we je retourzending goed ontvangen en verwerkt hebben. We sturen je een mail ter bevestiging. Dat is meestal binnen 7 werkdagen nadat je geretourneerd hebt.

Heb je betaald via iDEAL of Creditcard?
We betalen je binnen 3 werkdagen terug.

Heb je betaald via Paypal?
we betalen je binnen 5 werkdagen terug. Wanneer je tas stuk is gegaan binnen de wettelijke garantie periode bij normaal gebruik kun je contact opnemen met ons. Dit doe je door een mail te sturen naar klantenservice@bagoa.nl.
Vertel ons in je mail wat er mis is met je tas. Vergeet niet je telefoonnummer te vermelden zodat we je kunnen bellen als iets niet helemaal duidelijk is.
Je factuur geldt als garantiebewijs.

Vervolgens besluiten we samen wat de beste oplossing is, als je tas vervangen moet worden dan ruilen we de tas om voor een nieuwe, de kosten van de verzending zijn voor onze rekening.

Stel dat het product niet meer leverbaar is dan betalen we je de aankoopprijs terug.

X